Moderatoren: Zythophilus, marcus03, Tiberis, ille ego qui, consus, e-latein: Team
Mens et ingenium summum reverentiam et magnam aestamationem excitant.
Lepos et hilaritas faciunt amorem et animi applicationem.
Num Deus malum prohibere non vult, sed non potest? Ergo impotens est.
Si potest, sed non vult, malevolens est.
Si potest et vult, malus est.
Rerum venustas in anima vivit spectantis.
Beatus est, qui vitam ad animum adaptat suum;
cui quidem praestat, qui animum ad vitam semper adaptare possit.
Ut caelum inveniatur et gehenna, duo hominum genera opus sunt: boni et mali,
sed hominum maxima pars inter vitia et virtutem sitast.
Fontes et principia ultima curiositati et cognoscnendi studio humano omnino occulti sunt.
Nihil est liberius cogitatione humana.
Avaritia industriae stimulus.
Sacerdotes semper et ubique fuerunt libertatis inimici.
Consuetudo res omnes ex parte clara contemplandi plus valet reditu maximo.
Maxima sunt venustate feminae, si se praebent tales, quales Deus creavit.
Vestifici in iis nihil efficiant licet nisi quod eas corrumpant.
Perpauca novi, tamen haec pauca praefero omniscientiae.
Vera dimidia mihi odio sunt. Totum mihi opusst.
Quod quidem non possum, tamen potiri volo illo.
Simplicitas ex maturitate sequitur.
Qui nihil audet, nihil speret licet.
Natura Deus infinite divisus.
Veritas exstat sapienti, cordi sentienti pulchritudo.
Magnus est, qui horribilia superat, animo elato,
qui, quamquam victus ipse, nihil timet.
Mens est, quae corpus sibi exstruit.
Homines prohiberi non licet, ne cogitent, quod velint.
Homo nihil timens tam potens est quam ille, qui ab omnibus metuatur.
Veniet dies, qui solvet omnia.
Amor amoris pretium.
Quod homo vult, eius est felicitas.
Primo age, tum loquere!
Gaudium animi grati genus est simplicissimum.
Precatio primus et fundamentalis actus est operae theologicae.
Per dolorem, non praeter dolorem ad gaudium pervenitur.
Iesus non dat praecepta, quibus usi ad Deum perveniamus ut ceteri, qui religionem docent.
Qui via est ipse.
Homo, qui aliis non subveniat, homo inhumanus.
Bona valetudo est vis, qua homines reddamur veri.
Homo liber quisque signum spei, solaminis, hortationis, incitamentum multis adhuc non liberis.
Gaudio frui nemo potest nisi qui alios afficit gaudio.
Gaudere est occasiones quaerere ad animum ostendendum gratum.
Dei legibus nos liberos esse iubemur.
In scriptura sacra tantum ipsum inveniemus, quantum quaerimus: magna et divina,
cum magna et divina quaerimus; gravia et historica, cum quaerimus ea;
omnino nihil quidem, cum nihil reperire volumus.
Bello Peloponnesio huius consilio atque auctoritate Athenienses bellum Syracusanis indixerunt; ad quod gerendum ipse dux delectus est, duo praeterea collegae dati, Nicia et Lamachus. 2 Id cum appararetur, priusquam classis exiret, accidit, ut una nocte omnes Hermae, qui in oppido erant Athenis, deicerentur praeter unum, qui ante ianuam erat Andocidi. Itaque ille postea Mercurius Andocidi vocitatus est. 3 Hoc cum appareret non sine magna multorum consensione esse factum, quae non ad privatam, sed publicam rem pertineret, magnus multitudini timor est iniectus, ne qua repentina vis in civitate exsisteret, quae libertatem opprimeret populi. 4 Hoc maxime convenire in Alcibiadem videbatur, quod et potentior et maior quam privatus existimabatur. Multos enim liberalitate devinxerat, plures etiam opera forensi suos reddiderat. 5 Qua re fiebat, ut omnium oculos, quotienscumque in publicum prodisset, ad se converteret neque ei par quisquam in civitate poneretur. Itaque non solum spem in eo habebant maximam, sed etiam timorem, quod et obesse plurimum et prodesse poterat. 6 Aspergebatur etiam infamia, quod in domo sua facere mysteria dicebatur; quod nefas erat more Atheniensium, idque non ad religionem, sed ad coniurationem pertinere existimabatur.
Mundum non est systema, sed historia, ex qua quidem leges sequantur liceat.
Animi gaudium sincerum et quietum.
Quod vis primum et quod vis ultimum, semper optimum.
Hominis est genus humanum antecellere.
Quod amatur reddere divinum natura est amantium.
Universum nec explicari nec comprehendi licet. Quod modo contemplari et revelare licet.
Nulla re alia homo fit k´homo nisi amore et amoris conscientia.
Animus humanus mysterium, quod quaerit, non invenit nisi quaerens.
Amor non est nisi insatiabilis. Vivimus et amamus usque ad exitium.
Amoris ignis prorsus insopitus et iam imo sub cinere scintillae fervent.
Vita et gaudium cancellis carens ea sunt amor.
Sciendi cupido fructus serie volendi et studendi, ex qua oritur investigatio, ex qua cognitio et scientia.
Musa quaeque quaerens invenit aliam, et artis poeticae fluctus omnes confluunt in commune mare magnum.
Amoris instar virtus non oritur nisi creatione ex nihilo.
Gaudium pulchrum liberum esse opus est. Cui minime cohibitae sua gravitas magna aufertur et cum ea
sua pulchritudo.
Nemo scit, qui sit, quid sint sui socii, imprimis socius summus, artifex arificum, genius aetatis.
Amore sublato omnia sunt inania, intellegere in amore positumst.
Religioni dare libertatem. Qua accepta illa procreabit novum genus humanum.
Historicus propheta est retrorsus.
Gaudium et venustas non sunt privilegia doctorum, nobilium divitumque, sed sunt
possessiones sacrae generis humani.
Mirum est hominem se ipsum non timere.
Spiritus antiquitatis artis omnis ita plastica est ut spiritus modernus est amoenus.
Sagacitas summi ingeni est usus acutus sagacitatis.
Philosophus modo fieri potes, esse non potes. Ubi primum te esse philosophum putat, is fieri desinis.
Pulchrum est, quod simul venustum est et sublime.
Agere est vita perfrui, immo vita est ipsa.
Graecorum humanitas est eruditio naturae cognoscendae perfecta.
Ima in natura humana latet, ut edere velit, quod diligat.
Modo circum feminam amantem familia fiat licet.
Naturam qui non cognoscit amans, numquam cognoscet illam.
Virtus est ratio, quae in vigorem mutatast.
Ornatus novissimus iussum est, quod consilium esse videtur.
Res vere terrifica aetatis mediae est cognitio, ut relicturi simus eam.
Feminae nulla ex causa alia specie esse perpulchra nisi cum viri oculus magis profecerit mente eius.
Nubere telephonando simile est: si numerum falsum inseruisti, cum falso connecteris.
Amoris epistulae omnium pulcherrimae sunt illae, quae susurrantur.
Amor primus promissum, quod alii servabunt.
Viri, qui a feminis maxime desiderentur, non iidem sunt, quibus maxime placeant.
Palpitatio conatus est simul igne capi et ignem exstinguere.
Sex ist die Kunst, Erwartungen zu wecken, die gar nicht geschlafen haben.
Paenitentia est voluptatis tributum ex post solvendum.
In amore error, qui una committitur, interdum error unicus, qui rectus sit.
Amor compositio, in qua morae eiusdem momenti sunt ac musica.
Viri patientia carent omni. Qua de causa clusura tractilis repertast.
Cum femina tenera esse desinit, vir forum commercii petit furtivi.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 19 Gäste